პროექტის სამივე ეტაპზე მნიშვნელოვანია შეფასებები
ვმვ სქემის გამოყენებით დავადგენ რა იციან მოსწავლეებმა მზის ჩასვლის
შესახებ შეახებ და რა აინტერესებთ.
პროექტზე მოშაობისას მუდმივად გამოვიყენებ თანატოლთა უკუკავშირის მეთოდს, რომლის დახმარებით მოსწავლეებს მივცემ საშუალებას შეაფასონ თანატოლები და მისცენ ერთმანეთს რჩევები.
ჯუფური მუშაობის დროს ჯგუფზე დაკვირვების შეფასების ჩეკლისიტის გამოყენებით მუდმივად დავაკვირდები მოსწავლეთა თანამშრომლობის, კომუნიკაციის უნარებს.
თვითრეგულირების
სწავლისთვის ვაკეთებთ თვით შეფასებას.პროგრესისი მონიტორინგისთვის ვაწარმოებ არაფორმალურ
დაკვირვებას, ვიყენებთ მონიტორინგის რვეულს.
მეც ვფიქრობ ,რომ შეფასება მნიშვნელოვანია პროექტის სამივე ეტაპზე .როგორ ფიქრობ შეუძლია თუ არა განმავითარებელმა შეფასებამ მთლიანი პროექტის ცვლილებაც კი მოახდინოს,თუ წამოიჭრა განსხვავებული ინტერესები მოსწავლეების მხრიდან
ОтветитьУдалить?
რა თქმა უნდა,მოსწავლეებს ჰქონდათ განსხვავებული ინტერესები,რომლებიც ამ თემას უკავშირდებოდა.ჯგუფებიც სწორედ ამ ინტერესების მიხედვით დაკომპლექტდა.რაც შეეხება განმავითარებელ შეფასებას,ხვალ ვისაუბროთ
Удалить